Tuesday, June 24, 2008

UTM

想了很久,是要用
“JOHOR我来了!” 还是“我要去JOHOR了~~”
到现在我还是不知道。。
复杂的心情,知道不只是我将要离开,
其他朋友都将会离开。
不舍得!不舍得!
但再大的不舍,也不能改变。

大人都安慰我,人大了都会分开。
那我不要长大好了。又不能!
无奈。。

想一想,如果今天我不是被派到去JOHOR, 我的心情会是如何?也会很伤心吧,想到好友即将离开。小学到中学我还可以申请转校,但这次不能了。十三年了在同一间学校。

再过三小时吧,冰和茵都要离开了。 本来以为自己能接受的...但眼泪不听话。。加上丫丫兹的催泪歌。。。。。。
再过二十七小时吧,我也即将离开了......伤心加不舍。

雯茵,要好好照顾自己,不要懒惰,要准时吃!
婉宜,我会努力练好‘晚上’的!一定!
冰冰,下次放假记得要起脚车来我家找我聊天!
欣颖,要等我换回来UPM。
联颖,要多多sms我,回来一起去看戏。

朋友们,要谢谢你们给了我难忘的中学时期,特别是中六—是我在学校里最快乐的日子。Thanks

要记住,我还会回来的,so 不要太想我。。哈哈可以sms或msn。

2 comments:

Anonymous said...

T_T
念好~~
晚上。

加油!

Anonymous said...

Chun Meng from UTM here, x-sentosa student. Just noe about u from my fren. U r sentosa student rite? Aiya, UTM is a good uni compared to many uni. Dun be sad wif ur uni. Just to let u noe, after enter UTM, if u still wan to change course u can oli change after one semester. Tis is wat I noe when I wan to change to other uni last time. Not UTM not gud, but not my 1st choice. So dun be sad, give urself one semester chance to noe more about UTM, it is actually quite a unique and good uni. Contact me if u need any help or advice. 013-7004094 or kennylcm86@hotmail.com