Tuesday, October 14, 2008

UTM的深夜

不知不觉以1.17深夜了,我还坐在书桌上上网,哈哈
听着耳机的我没有理会室友在和男友谈天,专心的陶醉在音乐中,感觉真好!
不过心里还有一丝牵挂,牵挂着星期四的考试。今天又接到了考试成绩,虽然不是最差得但永远不是最好的那一位。原因很简单因为还可以读到我写部落格(明了吧)
太久没有在深夜上网了,暂时把考试忘了吧。。
在这里很多人都说我是不像KL人的KL人。真不知道怎样才是KL人'''
在这里要感谢爸爸不断帮我把celcom broadband 修好,要不然我可要痛苦更久了!Thanks daddy!
怎样,我要怎样才能读书呢?
现在是要睡觉还是读书呢?
这是喝了咖啡的效果吗?
明天不用上课吗?
问题是越来越短,都在打废话了。。。
丫丫兹不再回我的message...哈哈
读书读书读书!!!

5 comments:

Anonymous said...

hey...sorry la...this week i got 3 assignments due...sob sob...ydae rush till wanna cry d....cos cannot sleep....u know la...cannot sleep i will die...but actually i finished my part d...needa help my group members do some of their part aso....aih...one group ma...luckily now i ok no sick....hehhe....if not ydae nite i can chat with u...nvm....got yuan meet u again...ahaha

yanzi4ever said...

nvm...i understand e...jia you wif ur work la...
sure got yuan to meet coz my broadband fixed dy :p

Unknown said...

wah! 1 something wei... so late..haha!! but i'm used to it dy..hehe! sometimes i can blog till 3 or 4 something..hehe! eh..wat test is tat? doin good there compare to Sentosa? :)

Anonymous said...

做么看到我的名字的jehhh。
哈哈哈。
不回你等你滚去睡觉 ^^~~

哇咔咔。我最近压力也很大。-。=

yanzi4ever said...

Yanleng:
organic chem..haha my life here..i keep update here dy..consider good..haha u also not bad izzit? Jia you lo...

丫丫兹
放轻松一点啦...
你的新书记的拿给我看哦...
还有你得ep我都没听过。