Thursday, December 27, 2007

Feeling...

Went to sing k today with my best friends since primary sch.. It's was great. Long time we din gather together la. I feel really comfortable when singing with them. They sure won't laugh at my singing skill, i m glad to have friends like both of u although i will feel lonely sometimes but after thinking that i have u all n of coz spirit of yanzi i know someone sure wanna vomit or hit me but i dun care..hehe that's wat i feel today..

PS: There are still many good friends around me, accompany me for many years ..thanks so much...

4 comments:

Anonymous said...

glad to be ur fren.... my fren....
在此想说些较肉麻的东西,顶不顺的人就别读咯...
其实我真的不能想象没有你在我身边的日子...
ehem,不小心读了的人请不要误会,我们俩绝对是正常的...只是感情太好而已...
好,继续... 感觉上,我们一起出去或做某件事情通常都是你带头的...我又不用认路,因为有你这个‘活指南’...有时候我真的觉得我太依赖你了!该怎么办???
无论如何,我知道要找到一个真心对自己好的朋友真的是很难,但我很庆幸,因为我有你这位朋友...我真的希望我们会是永永远远的好朋友!
=完毕=
希望没有麻到你....

yanzi4ever said...

what a cold night~~

Anonymous said...

thank u a lot!....sometimes la i really think im not a good fren lo....thanks 2 da both of u...hhee...still b my fren....din giv up on me...hahahah....in my heart u guys ady hav a very special place....frenz 4ever!!

Love,Sue

straise said...

哎呀~ 我算是不速之客吗?
无意间发现这里,所以就留留言...
很难得会有这么多年的感情吧?
所以应该更珍惜的喽。
哈哈~ 我觉得,可以依赖的朋友感情通常都特别好的。